czwartek, 1 marca 2012

pierwszy wpis


Witaj na moim blogu.
Z zawodu jestem architektem. Za sobą mam lata pracy w firmach prywatnych i urzędach związanych w procesem budowlanym. Dziś postanowiłam rozpocząć pisać blog, z którego mam nadzieję, skorzysta wiele osób. Jeśli planujesz rozpocząć budowę lub inne roboty budowlane, nie znasz się w ogóle na procedurach, a kontakt z urzędem napawa Cię przerażeniem, tutaj znajdziesz wskazówki jak krok po kroku spełnisz swoje marzenia i cele.
Wiedzą, którą zdobyłam w czasie lat pracy, podzielę się z Tobą za darmo. Dlaczego? Wyszłam z założenia, że czynienie dobra zwraca się z nawiązka. Wiele ludzi nie ma możliwości kontaktu ze specjalistą albo po prostu nie ma na to pieniędzy.
Wobec tego zapraszam wszystkich, zarówno początkujących architektów, budowlańców, studentów, a także osoby pragnące po prostu zrealizować swoje marzenia.
Bardzo chciałabym, aby ten blog był pomocny dla wszystkich szukających informacji. Docelowo chcę, abyś tutaj mógł poznać podstawowe informacje o przepisach prawa budowlanego, procedurach, normach etc. Stawiam nie tylko na informacje stricte zawodowe, postaram się opisać również wskazówki, które być może okażą się pomocne w rozwoju Twojej kariery. Czasem będą się pojawiać luźne tematy.

Wpisy będą oznaczane tematycznie, pod każdym odpowiednie oznaczenia („tag”) pozwolą szybciej znaleźć interesujący Cię temat.
W każdy czwartek zapraszam na nową porcję danych.

Wszelkie komentarze, uwagi oraz rady uznaję za bardzo cenne i z góry za nie dziękuję.

Pozdrawiam i zapraszam

2 komentarze:

  1. Witaj w gronie blogujących !!!
    Ambitne zadanie Cię czeka. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś przydadzą Nam się Twoje rady.
    Mogę Ci dostarczyć materiału z moich wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wizytę, od razu poczułam się lepiej, że ktoś czytał tego bloga :)

      Usuń